Regulamin Pracowni

Strona internetowa,
działająca pod adresem www.zaproszeniaslubwesele.pl prowadzona jest przez Pracownię:

Pracownia Luna
Nakielska 126
85-391 Bydgoszcz
E-mail: pracownialuna@o2.pl

Adres korespondencyjny:

j.w.

Adres do odbioru zakupionych produktów (po ówczesnym kontakcie):

Bydgoszcz, ul. Nakielska 126

Informacje ogólne

  1. Dekoracje Plus Marek Donarski, zwany dalej Pracownią, za pośrednictwem strony internetowej www.zaproszeniaslubwesele.pl prowadzi sprzedaż detaliczną wykonywanych ręcznie zaproszeń ślubnych, okolicznościowych oraz innych dodatków ślubnych, upominków.
  2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych firmy nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zamawiający składający zamówienie za pomocą strony internetowej, składa ofertę kupna określonego towaru lub usługi na warunkach podanych w opisie produktu oraz jego dowolną personalizację.
  3. Pracownia dokłada wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów jak najwierniej odzwierciedlały stan faktyczny, w większości przypadków jest to real photo. Jednocześnie zastrzega, że zdjęcia oferowanych produktów, znajdujące się na stronach internetowych, są zdjęciami przykładowymi. Ponieważ są to produkty z zakresu manufaktury, mogą odbiegać nieznacznie od publikowanych zdjęć opublikowanych na stronie.
  4. Zamawiający ma prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich korekty, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz.U.2002.101.926 ze zm.).Wszelkie dane osobowe Zamawiającego, uzyskane w trakcie realizacji zamówienia, są wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówienia oraz prowadzenia akcji promocyjnej i reklamowej firmy. Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim lub przetwarzane w inny sposób.
  5. Każdorazowe złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zapoznaniem się z treścią regulaminu oraz akceptacją wszelkich jego postanowień.

Składanie zamówienia

  1. Zamówienia są przyjmowane tylko za pośrednictwem strony internetowej (poprzez dodanie produktu do koszyka oraz następnie zatwierdzaniu, lub poprzez formularz kontaktowy) lub email podany.
  2. Jako Pracownia pracujemy od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych, w godzinach 9:00-17:00. Na miejscu w biurze od 10:00 do 16:00.
  3. W cenie danego elementu poligrafii znajduje się projekt, zadruk i pełna personalizacja oraz kopertka w kolorze do wyboru (biała i ecru inne na zamówienie). Chyba, że będą istniały inne porozumienia drogą e-mailową z klienta.
  4. Płatne usługi dodatkowe:

– bileciki z wierszykami, mapkami, dodatkowe wkładki – w zależności od wzoru i materiału.

– niektóre projekty i „inne życzenia” mogą być osobno kalkulowane, o tym fakcie zawsze poinformujemy klienta.

  1. Usługi bezpłatne:

– dodatkowy projekt tekstu zaproszenia w ramach tego samego projektu (np. dla rodziców lub w języku obcym),

  1. Rabaty przyznawane są dla każdego zamówienia indywidualnie, od wartości danego zamówienia (bez kosztów wysyłki), według podanych przedziałów:

– 5% – 350,00-449,00zł,

– 7% – 450,00-549,00zł,

– Księga Gości – 500,00-699,00zł,

– Kuferek mały – 700,00-999,00zł,

– 10% – powyżej 1000,00zł.

Cena, od której obliczany jest rabat, dotyczy wyłącznie produktów oferowanych przez Pracownię.

  1. Klient zobowiązany jest przesłać pliki tekstowe, odpowiednie do złożonego zamówienia, przygotowane standardowo zgodnie ze specyfikacją zamówienia.
  2. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po otrzymaniu w/w plików oraz po dokonaniu przez Zamawiającego akceptacji projektu zamówionego produktu i przedpłacie dokonanej na konto Pracowni.
  3. Przy składaniu zamówienia Zamawiający zobowiązany jest do podania danych do wysyłki (adresu oraz w przypadku wysyłki kurierskiej – numeru telefonu do osoby odbierającej przesyłkę).
  4. Osób niepełnoletnich nie obsługujemy! Sorry
  5. Pracownia zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia.
  6. Bardzo… Bardzo prosimy!!! I szczególnie uczulamy na to, by zamówić od razu kilka zaproszeń „na górkę” w formie wykropkowanej! Bez daty potwierdzenia bądź z późniejszym terminem. Prosimy, pamiętajcie, że dodruk kilku sztuk zaproszeń to każdorazowo kwota 20 zł* + koszt każdej sztuki zaproszenia wg.cennika !*-  jest to kwota za przestawienie maszyn, przygotowanie użytku, kompletowania materiałów i ponowny druk i skład tak małej ilości kart. To wszystko zabiera tyle samo czasu jak przy druku całej, dużej partii zaproszeń! Dlatego prosimy o wyrozumiałość!!!

Serwis próbkowy

  1. Sklep wysyła jedynie próbki produktów Pracowni z zakresu poligrafii.
  2. Próbki są płatne – 10zł/szt.
  3. Próbki są wysyłane w przeciągu 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania należności na koncie listem poleconym priorytetowym. Koszt wysyłki: od 10 zł (do 3szt) list polecony, 11 zł paczkomat.
  4. Zamawiający może kupić maksymalnie 3 próbki różnego rodzaju, nie może zamówić 2 lub więcej próbek jednego rodzaju. Nie ma możliwości kilkukrotnego zamawiania próbek, jeśli limit 3 sztuk został wyczerpany.
  5. Próbki wysyłane są standardowo w takiej formie, w jakiej są zaprezentowane na stronie.

Realizacja zamówienia

  1. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po dostarczeniu wszystkich niezbędnych danych oraz po poinformowaniu drogą mailową o akceptacji projektów do druku i dokonania przez Zamawiającego przedpłaty na podane konto.
  2. Po otrzymaniu danych niezbędnych do realizacji zamówienia, w przeciągu 2 dni roboczych zostanie wysłany pocztą elektroniczną projekt składu tekstu oraz projekt graficzny, jeśli wymaga tego wybrany model produktu, w formie plików pdf lub png. Po otrzymaniu projektu należy odesłać maila z informacją o akceptacji projektu lub zgłosić poprawki. Wszelkie uwagi co do zmian należy przesłać w treści maila. Listy nazwisk i pliki z tekstami, jeśli są w nich zmiany, należy przesłać ponownie pod tą samą nazwą.
  3. Pracownia nie ingeruje w informacje podane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, nie poprawia błędów ortograficznych, interpunkcyjnych ani gramatycznych w pliku z tekstem lub listą.
  4. Pracownia nie ponosi odpowiedzialności za błędy w projektach zaakceptowanych do druku. Projekt jest każdorazowo podsyłany drogą e-mailową do akceptacji bądź poprawek, po podesłaniu poprawek – wprowadzamy je na projekt i podsyłamy ponownie, po uzyskaniu akceptacji następuje tworzenie użytku i druk i w tym momencie, nie ponosimy już odpowiedzialności za zaakceptowane błędy (nawet obustronne) w treści.
  5. Pracownia daje możliwość realizacji zamówienia według projektu indywidualnego. Prawa autorskie do projektu pozostają po stronie Pracowni.
  6. Czas realizacji zamówienia wynosi standardowo od 5 do 15 dni roboczych i liczony jest od dnia zaksięgowania przedpłaty na konto. Możliwość realizacji zamówienia w krótszym terminie jest kwestią uzgodnienia pomiędzy stronami. Proszę dzwonić i pisać !
  7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Pracownia zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia. O zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W przypadku wydłużenia czasu realizacji, Pracownia informuje o tym Zamawiającego, który ma prawo zrezygnować z zakupu – nie dotyczy to jednak produktów spersonalizowanych, które zostały już częściowo wyprodukowane.

 

Płatność i wysyłka zamówienia

  1. Po akceptacji projektu do druku, klient otrzymuje drogą mailową informacje dotyczące kosztów, płatności oraz terminu wysyłki zamówienia. Możliwość odbioru w naszej siedzibie w Bydgoszczy.
  2. Pracownia nie wysyła zamówień za pobraniem.
  3. Jedyną formą płatności jest przelew gotówkowy na konto Pracowni:

Pracownia Luna
Nakielska 126
85-391 Bydgoszcz

49 1140 2004 0000 3902 7611 1189 (mBank)

  1. W tytule przelewu prosimy podać swoje nazwisko.
  2. Całe zamówienie złożone na jedno nazwisko wysyłane jest jedną paczką.
  3. Zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej lub Paczkomatów.
  4. Możliwość odbioru osobistego w naszej Pracowni w Bydgoszczy.
  5. W przypadku niedostarczenia paczki, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym firmę.
  6. Koszt wysyłki (w zależności od wielkości zamówienia):

‚- paczkomat – 11,00 zł

– przesyłka kurierska – od 16,00zł.

Zwrot towaru

  1. Zwrot towaru w rozumieniu Ustawy z dnia 02.03.2000r nie dotyczy produktu spersonalizowanego lub usługi spersonalizowanej (nadruk zgodny z życzeniem klienta, produkt wykonany na indywidualne zamówienie klienta; Art. 10, Ust. 3, Par. 4.).
  2. W przypadku jakiejkolwiek niezgodności produktu (niespersonalizowanego) z umową, Klientowi przysługuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Zwracany w tym trybie produkt zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną zawartością, a sam produkt będzie nieuszkodzony, bez jakichkolwiek śladów użytkowania. Do zwracanego produktu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dane do przelewu oraz oryginał dokumentu zakupu. W przypadku zwrotu, produkt należy wysłać na koszt Zamawiającego na adres siedziby firmy. Jeśli stan produktu spełnia wyżej wymienione wymagania, zostanie wystawiony dokument korygujący (oryginał i kopia), który następnie odesłany zostanie do Zamawiającego. Po otrzymaniu podpisanej przez Zamawiającego kopii dokumentu korygującego, wykonany zostanie przelew w wysokości równej wartości zamówienia (bez kosztów przesyłki) na wskazane przez Zamawiającego konto bankowe w ciągu 10 dni roboczych. W przypadku, gdy towar nie spełnia w/w wymagań, zostaje odesłany do Zamawiającego na jego koszt z wyjaśnieniem, dlaczego zwrot nie został rozpatrzony pozytywnie.

Reklamacje

  1. Przed odbiorem paczki z zamówieniem, wysłanej firmą kurierską lub pocztą, należy zwrócić uwagę, czy nie nosi ona śladów wskazujących na jej uszkodzenie lub otwarcie. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera lub listonosza po podpisaniu dokumentów. W przypadku mechanicznego uszkodzenia towaru lub niezgodności z zamówieniem, należy poprosić kuriera lub listonosza o spisanie protokołu szkody.
  2. W przypadku ujawnienia wady, uszkodzenia towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, Zamawiający zobowiązany jest poinformować o tym Firmę za pomocą poczty elektronicznej, podając w tytule wiadomości e-mail nazwisko, a w treści wiadomości dane osobowe oraz opis wady produktu, a jeśli to wskazane i możliwe, przesłać zdjęcie produktu z wadą. Zamawiający wysyła reklamowany towar na adres Pracowni. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu.
  3. Pracownia nie odbiera zwrotnych paczek wysłanych przez Zamawiającego za pobraniem.
  4. Zwrot kosztów zakupionego produktu na rzecz Zamawiającego nastąpi w terminie 10 dni roboczych od dnia dostarczenia zwracanego towaru do Pracowni, pod warunkiem dopełnienia pozostałych warunków.
  5. W przypadku powstania błędów w druku, powstałych z winy Pracowni, Zamawiający ma prawo dokonać zwrotu produktu w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru. W terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru, Pracownia nada paczkę zwrotną do Zamawiającego wraz z poprawionym lub nowym towarem.

Gwarancja

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową odpowiednie zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U.2002.141.1176 ze zm.).
  2. Pracownia zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji.
  3. Warunkiem realizacji roszczeń Zamawiającego jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze oraz wypełnienie protokołu szkody w przypadku uszkodzenia lub braków towaru.

Rachunki i faktury VAT

  1. Ceny towarów podane na stronie internetowej są cenami brutto, podanymi w polskich złotych i zawierają należny podatek VAT.
  2. Pracownia wystawia faktury VAT.

Regulacje prawne

W sprawach nieregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Zdjęcia, strona internetowa, teksty oraz wzory produktów są własnością intelektualną Pracowni i chronione są prawem autorskim oraz innymi przepisami dotyczącymi ochrony własności intelektualnej. (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). Ich kopiowanie oraz wykorzystywanie do jakichkolwiek celów bez wiedzy i zgody Firmy jest zabronione.