Jak zamówić?

Zapraszamy do zakupów.

Prosimy o UWAGĘ :)

MINIMALNA ILOŚĆ ZAMAWIANYCH ZAPROSZEŃ JEDNEGO RODZAJU TO MIN. 20 SZT!!!
Przez koszyk prosimy dokonywać zakupów, wybierając produkt bez dodatkowych opcji, droższych dodatków, czy zmian projektowych bądź dodatkowych wkładek, przez „Koszyk” dokonujemy zakupu produktu dedykowanego na wybranej stronie, kierując się jego opisem produktowym. Po dokonaniu zamówienia poprzez koszyk podczas podawania danych kontaktowych i adresowych w polu Informacje dodatkowe prosimy o podanie koloru wybranej wstążki lub koloru papieru jeśli jest taka opcja, ewentualnie inne ważne informacje.

Produkty, które mamy indywidualnie zmodyfikować (zmienić papier za dopłatą lub dołożyć mapkę) dla Państwa prosimy kupować przez kontakt e-mailowy, dołączając nam wszelkie istotne informacje.

KROK 1
Z listy produktów wybierz odpowiedni dla Siebie.

KROK 2
Klikając na kategorię i podkategorię pokarzą się proponowane produkty. Aby zapoznać się z danym produktem wystarczy kliknąć na zdjęcie, co spowoduje przekierowanie na stronę wybranego produktu. Tu zapoznasz się ze szczegółami produktu.

KROK 3
Dodaj wybrany produkt do koszyka klikając na miniaturkę „koszyk”. Określ ilość.

KROK 4
Klikając na ikonę „Koszyk” możesz zapoznać się z zawartością Twojego koszyka. Tu poznasz ilość zaznaczonych produktów oraz koszt wysyłki. W koszyku możesz zmieniać ilość wybranych produktów według uznania.

KROK 5
Aby zrealizować swoje zamówienie wybierz sposób płatności i dostawy produktu. Jeżeli jesteś zdecydowany, kliknij na przycisk „Zamawiam”. Wybierz czy zamawiasz jako osoba zarejestrowana czy bez rejestracji.
Następnie wprowadź swoje dane: imię, nazwisko, adres dostawy, e-mail, numer telefonu. Jeżeli dokonujesz zakupu jako osoba zarejestrowana, dane będą już wpisane.
Jeżeli jest taka potrzeba wpisz dodatkowe dane dotyczące zamówienia ( np. podanie koloru wybranej wstążki lub koloru papieru jeśli jest taka opcja, ewentualnie inne ważne informacje)

Prosimy nie dokonywać płatności jeśli chcą Państwo zamówić opcje dodatkowo odpłatne takie jak: droższy papier, kopertka graficzna, wkładką z mapką, etc, ponieważ podlegają one indywidualnej kalkulacji! W tym celu prosimy napisać do nas e-mailika z wszelkimi dodatkami.
Dokonujesz wpłaty na podane nasze konto (dla przypomnienia):
Pracownia Luna
Nakielska 126
85-391 Bydgoszcz
92 1140 2004 0000 3002 7853 5080 (mBank)

KROK 6
ETAPY realizacji:
1. Oczekujemy podania wszelkich danych dot. zaproszeń: wyboru wzoru treści, personali młodych, daty i godziny ślubu, miejsca ślubu i wesela, daty do potwierdzenia dla gości, telefonów do potwierdzenia.
2. Po otrzymaniu powyższego przygotowujemy projekt okładki i wnętrza i podsyłamy na wskazany email, ten proces trwa około 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności za zamówioną poligrafię i przesyłkę.
3. Po otrzymaniu akceptacji (czyli zielonego światełka od Państwa) zabieramy się za realizację zamówienia, otrzymają Państwo pełne i rzeczowe informacje dot. terminu planowanej wysyłki zamówienia do Państwa, zazwyczaj jest to około 5 dni roboczych.

Pamiętaj! Jeśli masz jakieś pytania czy obawy, pisz i dzwoń do nas:
e-mail: pracownialuna@o2.pl
TEL: 696 652 214